Smaklöst

Har nu lyckats läsa igenom ungefär hälften av reportagen. Det kan låta som en hejdundrans bedrift, men tro mig, det är det inte. Jag är ineffektivitet personifierad idag.
Och dagen som började så bra...

Ikväll blir det sista två avsnitten av Heroes. Har sparat och lagrat och längtat och väntat.
Det kommer bli helt galet bra :) Pepp. image65

En fråga.
Varför smakar glass ingenting nuförtiden?
Har världen kommit till den punkt då vi inte
bryr om om barnen (eeh) längre?!
Hur gick det till?





Kommentarer
Postat av: pejabratz

bra fråga, det kanske är delsvaret till varför jag inte tycker om glass längre? jag gillar nästan bara isglass, inte mycket vanlig glass jag tycker om, men framförallt äre vaniljen jag slutat gilla... :D asså jag blir snurrig i det här festsnacket...
vissa kan på fredag, vissa lördag, vissa nästa fredag å vissa nästa lördag. jag kan alla utom nästa lördag. men asså, jag vill festa med alla!!! inte skippa någon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback