A Thin Line

Hemma idag med. Saknar helt och hållet energi. Har bara sovit och sovit. De få timmar jag varit uppe har jag ägnat åt att inse hur otroligt trist det kommer vara att bli arbetslös senare i höst. För på kyrko kan jag ju faktiskt inte jobba hur länge som helst.
Panikslagen som jag blev uppdaterade jag därför min CV på ams.se och sökte säljjobbet på Twilfit. Ett steg i rätt riktning. Jag kom också på att jag ska skaffa Photoshop. För om jag ändå ska sitta hemma helt sysslolös kan jag väl åtminstone ägna min tid åt något jag tycker är kul. Jag borde också hitta ett skrivprojekt som jag kan försvinna in i.
För förra höstens ångestfyllda vardagstomhet orkar jag bara inte med igen.

Kommentarer
Postat av: Emil

Hälsa på mig i Umeå. Jag ska bara få lite fint med mattor och tavlor. Har också en skön INTEX-madrass. Ta med dig Erik också. Kram.

2007-09-12 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback