En Lördag

Hemma efter en runda på stan och Solbacken. Inne på Shape hittade jag perfekta dekorationen till en stor glasvas som jag fått av kära mor. Hann sedan med en sväng förbi en nypiercad bror. Världens bästa bror. Där hittade jag också Paris, je t'aime som jag lånade hem för att se imorgon. Bakissöndagen. För ikväll blir det fest och utgång :)

Så nu, medan Life in Your Way rullar ur högtalarna i vardagsrummet, ska jag styra upp lite mat och göra mig iordning i min ensamhet. E är i Sthlm över helgen och det börjar kännas tomt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nypiercad!!!?

2007-09-29 @ 18:54:07
Postat av: Emil

Fest ?? =) Hade såå gärna gjort något i helgen
men det har varit rätt fullt upp!! Vi hörs, kramar..

2007-09-30 @ 00:43:28
Postat av: Lisa

Mamma: Lillstackarn har tagit hål i örat ju! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback