Kantareller

Hela helgen har jag kommit på mängder med saker jag velat blogga om. Inget har dock hunnit ända fram till tangentbordet. Helgen har bara fått vara lugn. Lite tv, lite pysslande, en mysig middag ute och en tur till farfars i Bäckboda. Plockning av kantareller. Och mitt där i skogen tappade jag min kamera. I paniken letade jag och syster. Försökte ana tidigare fotspår. Och där, där vid den ruttna stubben jag rasat genom hängde den vackert på en liten kvist och väntade. Busen.

image105
Farfar: Drick lite kaffe och ät socker, Walter!

Kommentarer
Postat av: Emil

Vackra kort, särskilt det på du (eller syster) som går igenom allt det gröna (med grön basker dessutom). Jag i form av nörd får Sagan Om Ringen vibbar. Kommer hem till helgen, har dock tenta på måndag så jag får se vad som hinns med! Hälsa E, kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback