Efter Första Natten

så sitter vi här, i en lägenhet på sjätte våningen i ett hus i Umeå, med lådor överallt och ett lite för litet vardagsrum i förhållande till våra monstersoffor. Det är fint.
Sovrummet kommer bli en dröm så snart vi fått lite ordning på det och utsikten är faktiskt helt magisk. Det blir bra det här.

Idag är målet att få ordning i köket, att köpa en ny stor fin bäddmadrass (Vi hade en liten öl-incident. Jag var nykter, jag lovar. Nu luktar det fyllekräckse i kärleksnästet.) och kanske se ut en blivande 40-tums loverboy. MYS.

Kommentarer
Postat av: Mamma

40-tums loverboy låter ju lite spännande, om jag får tycka nåt....

Kram o lycka till med nya boendet!

2008-08-25 @ 12:24:28
Postat av: Madde

Åh vad jag kommer att sakna er! Men det låter spännande det där :) Vi hörs& ses snart! Puss&kram (kan du kommentera på min blogg nu föresten?)

2008-08-25 @ 19:16:41
Postat av: Emil

Jag trodde ju först att det var jag som luktade öl men tur att så inte var fallet =P

Postat av: Cicci

HEJ Lisa!!! :D

Jag fick faktiskt ditt sms, fast typ flera dagar senare för min mobill ville inte funka!

Jag ringer dig nån dag och berättar om kanske mitt livs bästa resa (iaf än så länge!!)

Hoppas ni har de bra, vill höra allt om Umeå =) Puss

2008-08-29 @ 12:50:58
URL: http://ceccccan.blogg.se/
Postat av: hannis

saknar dej redan=) puss

2008-09-03 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback