"Fan att jag födde ett så fult äkligt horigt barn fan!"

Jag bilddagbokar för Umeå universitets räkning. De kör en julkampanj för att locka blivande studenter till Umeå och en del av kampanjen är att låta folk ta del av några studenters vardag. En av de studenterna är jag.

Efter sex dagars bilddagbokande har jag tappat tron på mänskligheten. Unga idag är otrevliga, kränkande och hemska. Jag vill aldrig utsätta mig för det här igen. Vi får se om jag ens ids avsluta det jag påbörjat. Internet har gjort det till världens enklaste grej att vara anonymt otrevlig. Det är kul att kränka någon så länge man inte behöver stå för det, tydligen.

Grattis världen. Vilken skitframtid som ligger framför oss.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, men Gud, är det därför du bilddagbokar? Jag tänkte det när jag läste kommentarerna att HERREGUD, vad håller folk på med?! Vad är bilddagboken egentligen, nån slags samlingsplats för elaka idioter? Nej, sluta med det där, säger jag!

2008-12-27 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback