Må Bra

Det var jag mot snön när jag cyklade till Friskvårds idag. Den stack mig med spjut i ögonen och slog mig med igelkottar på kinderna. Jävla snö, tänkte jag.
Efter ett Release-pass var det andra bullar. Ljuva vinterland. Mjuka snöstjärnor.
Schizo.

Nåväl. Under filten på yogamattan kom ångesten och den där jävla sönderanvända offerkoftan fram. Kände att det fick vara nog. Så på Åhlens bröt jag senare mitt ofrivilliga köpförbud och hostade fram helgens drickspengar i utbyte mot en fin anteckningsbok.
Min nya Må-Bra-Bok.

Så idag ska jag skriva. Men jag ska också börja sätta in bilder i mitt hejja-för-fan-Lisa-fotoalbum, för jag är faktiskt HELT SJUKT BRA!

(ursäkta alla svordomar)

Kommentarer
Postat av: bodja

haha. jag känner igen det där. efter träning, säger kroppen tjohej.

grymt skönt :)

Postat av: Emil

Klart du är bra !! Jag ska försöka bli disciplinerad och använda en kalender för första gången i mitt liv !! Kram =)

2008-01-15 @ 00:20:09
URL: http://emilmarklund.blogg.se
Postat av: pejabratz

aah, här är ett till praktexempel på varför jag verkligen älskar hur du skriver lisa :D Skriv en bok kvinna, gärna fler, för isåfall lovar jag att börja läsa böcker :D

2008-01-15 @ 16:52:32
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: hannis

ja du är helt klart bra lisa :D hejja hejja för ditt fotoalbum! :) eller ja ska typ göra ett eget!! weee.. puss

2008-01-15 @ 21:54:33
Postat av: Caroline

Kul med fotoalbum! och må-bra-bok. Det skulle jag också behöva :) Skriva av mig stressen. Jag kommer bli tokig innan denna termin är över.
Vad blir det för bilder du ska sätta in i fotoalbumet?

2008-01-16 @ 21:59:46
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback