Passiviteten

image152Mina planer på att storstäda övergår till planer på att kanske lillstäda då jag vaknar med halsont och huvudvärk. Typiskt. En supersmoothie senare känner jag mig bara trött. Slutkörd.

Det enda som går på tv är Våra bästa år. Vilken sjuk serie. Tigrar, mördare, hysteriska kvinnor och dramatiska män. I övrigt sprider sig Jamba-epidemin över världen och det enda ljuset i dagstelevisionen måste vara den nya
friendsreklamen. Kärlek.

Igår tokfyndade jag underkläder. Kom ändå hem med ett hemskt tryck över bröstet och tristessen i handen. Åtgärder sätts in tidigare för människor under 25 år eftersom de passiviseras fortare säger de på arbetsförmedlingen. No shit.

Kommentarer
Postat av: Monica

Kom igen vännen, du är en vinnare! Kram

2008-01-09 @ 11:39:16
Postat av: bodja

den här dagen skriker verkligen söndag. är också, något helt sinnesstört slutskörd och vet inte riktigt vad jag ska skylla på.

januarimörkret kanske. eller platsbanken. jag kan inte riktigt bestämma mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback