En Långhelg

I solen i Bäckboda firade vi min pappa med god middag.
Livet på landet är ibland det bästa i hela världen. I fredags var det det.

Min farmor och farfar är alltid lika underbara.

Och lilla Nike var med.

Sen hittade jag och Jocke en padda. Den tycktes bitter.

Jag och min pappa fotograferade i kapp i natten.

I sommarstugan är allting blått och fint.

På lördagskvällen blev det sedan lite förfest, innan jag var tvungen kila iväg till jobbet.

Det var fint väder och alla var glada. Utom Richard och hans stol.


På söndagen bar det sedan iväg till Norrbyskär för jobbfest med S8/JiP.

Vi åkte båt och tävlade och hade perfekt väder.

Och alla var glada.


På måndagen, efter en sömndrucken bussresa hem,
firades
världens bästa med pannkakstårta på sin födelsedag.

Det var grejer det.
(puss hjärtat)

Och sen så var den långa fina helgen slut slut slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fina bilder! Vad har du for kamera?

har tankt passa pa och kopa en systemkamera da jag enda ar i staterna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback