Klockan 08:43, midsommardagen

Vaknar alltid tidigt dagen efter. Idag är inget undantag. Jag känner mig uttorkad ända ut i fingertopparna, faktiskt bokstavligen. Det finns inte en chans att jag somnar om nu. Så jag svarar på ett sms och hämtar, på stapplande bambi-ben, den stora vattenflaskan.

Jag är nog bakis, med stora bokstäver.

Gårdagen vad över alla förväntningar. Allt var bra.
Maten, lekarna, människorna. Vädret (!), tårtan, stugan. Franskan, vännerna, ölkorven.
Victors pimpade bil, blomsterbuketterna, naturgodiset. Tout la party, mais oui.

För när man vaknar dagen efter och kommer på att det man har kvar är en bortglömd melon-ananas-och-jordgubbssallad och en kamera full av bilder vet man att man lyckats.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vi får hoppas att vi slipper Efterlyst :) Vi hade en riktigt bra kväll igår och det verkar det som att ni också hade! Vi hörs senare! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback