I Klutmark Skiner Alltid Solen

Jag kom undan lite lättare än jag hoppats inatt, fick mig en powernap på hela två timmar!
Två timmar att ställa om från apbergare, glassplitter och polisanmälningar* till en tidig uppstigning, skurmaskiner och en ljuvlig vinterdag.

Har varit oförskämt pigg idag. Och glad. Och arbetssam. Men nu är min hjärna en gröt,
mina ögon rullar i huvudet och jag vill sova. Så, godnatt, fina människor.


*ja, för så går det om man inte vet hur en toalett ser ut eller om man inte kan
hålla sina unga tassar bort från sådant som inte tillhör en. Små stackars vilsna barn.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin rubrik! ;)

Postat av: Malin

Du har det tufft tjejen, se till att få vila lite också=) Jo vi får ta och kolla upp vilka drinkar vi vill göra och deligera ut lite order=) Alla får ta med sin en sort var. Jag kommer vara hemma från den 14:e till typ den 27:e, med undantag för de fyra dagar då jag är i fjällen. Tror förretsne att jag kan bli lite sen till festen den 14:e. Jag och mamma skulle egentligen till Ikea den 13:e men nu har nån avlägsen släkting gått och kolat så hon ska på begravning. Ikea blir den 14:e i stället och det innebär att vi nog inte är hemma förän kring 7 tidigast. Då ska jag göra mig klar och ta mig till stan så jag kanske är hos er vid 8-hav nio. Vilken tid hade ni andra tänkt träffas? Ingen utgång va? Jag ska försöka vara så snabb jag bara kan, plocka fram den där Malin med speed som ni så sällan ser skymten av=) Puss puss

2008-03-06 @ 19:29:39
URL: http://malinsundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback