Morgonen Efter

Vaken sedan ett bra tag nu. Fortfarande pigg och kry. Helt otroligt egentligen.
Men det är bara att tacka och ta emot. Jag kanske är full fortfarande .. ?

Igår var det branschkväll i timmarna 13. Började det hela med bowling (jag var sjukt dålig), sedan mat, finförfest, ett evigt drällande på Balzac följt av efterfest med mat och hela baletten. Då det var en miljon minusgrader inatt fick det bli en taxi hem.
Tre dyra, men väl värda, minuter.

Solen skiner helt underbart idag och jag har, för första gången på riktigt länge, ett sug efter att ta med mig kameran ut på en promenad. Men först lite frukost. Hörde jag scones? :)
Det kommer bli en bra dag idag. Jag bara vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback