00:17

Morgonen spenderade jag hos herr tandläkare. Tänk er Fredrik Virtanen. Fast halvsnygg. Karvandes i min mun, mumlandes något om en eventuell visdomstandsborttagning så småningom "går på mindre än fem minuter". Fem minuter my ass.
Jag har min fars tänder. Min far har sin fars tänder. Och min farfars tandrötter går ner till knäskålarna. Slingrade runt ryggraden. I rent titanium.

Sedan kom kvällen med supermat och galen efterrätt tillsammans med Johnny, Emma
och
lilla Liv. Världens coolaste kid!

Imorgon ska jag inte göra mycket. Mitt elva-timmarspass på S8 blir det inget av.
Sömn, vatten och inflammationshämmande värktabletter är det enda roliga jag ska pyssla med.

(Ett foto i timmen började, efter tre timmar slumrandes i soffan, kännas som en dålig idé. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback