Are You A Happy Camper?

Jag och mina positiva tankar har det himla mysigt tillsammans. Vi blir inte arga, vi blir inte irriterade, vi känner hur dagarna går snabbare och snabbare och vi ler betydligt mer.
Jag och positiviteten. Mys.

Ikväll har vi varit på en fin bjudmiddag med fina människor.
Det gör mig riktigt glad att två personer kan passa så bra ihop. Balansera upp varandra och bara passa. Det ger mig hopp om den där så kallade mänskligheten ...

Annat som gör mig glad är min pappa. Han ringde mig idag och var glad. Bara det. Så fint.

Och imorgon är det torsdag. Jag gillar torsdagar.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å hej, vilket härligt inlägg. Positivitet är bra! Du såg glad ut idag.

Postat av: Cicci

Du gör ju MIG glad till å med :D Såna här inlägg tycker jag du ska ha minst ett av varje vecka, hehe.

Förresten, den där müslin du pratade om, som jag sa att jag ville göra, skulle du typ kunna skicka eller lägga ut receptet? Va på ica idag och tänkte köpa nå typ flingor, men jag är myyycket mer sugen på egengjord müsli! :D

2008-05-08 @ 17:27:28
URL: http://ceccccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback