Citroner & Fullkornsris

Idag tar jag ett foto i timmen. Men när man är sjuk blir det inte särskilt spännande. Mest diverse vårdinrättningar och knäckebröd. Jag får överföra min tristess till er lite senare.

På ICA idag handlade jag hur mycket mat som helst. Ändå fanns det ingenting för mig att äta när jag kom hem. Och så glömde jag två av de viktigaste ingredienserna till kvällens dundermiddag. Hur jobbigt är inte det? Ska jag måsta ut igen? I blåsten. Med pensionärerna.

Tror ni jag kan muta vår brevbärare att ta sin lilla gula moppe och köpa ett par citroner och en påse fullkornsris åt mig? Inte? Någon annan frivillig? I'm dying here.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur mår du idag?

Postat av: Carro

Måste tacka för den goda chokladen :) Mums! Vips så var dom slut! haha

2008-05-16 @ 20:23:00
URL: http://thisiscarro.blogg.se
Postat av: Kerstin

Men hej på dig!
VAD hände den natten riktigt? Kom bara helt plötsligt sådär! Lät ju inte alls bra! Men hoppas du börjar må bättre snart!
Kraaaaam! Ses imorgon. work work!=)

2008-05-16 @ 23:11:16
Postat av: Lisa

Kerstin: Ja, verkligen från ingenstans. Det känns bättre idag, men jag har haft feber till och från. Och knaprar piller för fullt :P Ett elva-timmars pass känns inte som någon bra idé med en inflammation i kroppen så jag ska tyvärr inte jobba imorgon.. Måste vila. Trist! Jag ska tänka på dig :) KRAM!

2008-05-16 @ 23:54:39
URL: http://flupp.blogg.se
Postat av: Madde

Lisa din brevbärare heter Ivan, han skulle lätt ha offrat sig. Krya på dig!!

2008-05-17 @ 09:19:13
Postat av: Lisa

Madde: Ivan! Vad fint! Han såg snäll ut :) Tack!

2008-05-17 @ 11:20:14
URL: http://flupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback