20:03

Jag har haft en ledig eftermiddag. Den spenderades med att leta parkering inne i stan (minst en timme) sedan shoppa loss på Lagerhaus (tack bästa vänner för en perfekt present) vilket sedan följdes av att jag bara låg i en hög och var less. Fruktansvärt less.

Så ikväll har det skett en uppryckning. Just nu håller jag på att baka choklad/torkad frukt/hasselnötsbiscottis som förhoppningsvis blir sjukt bra. Sedan blir det bio med Erik och Emil.
Burn After Reading. Om den inte får mig att skratta så lägger jag nerPUNKT

Kommentarer
Postat av: Madde

Du, det låter ju jättemysigt! När kommer du/ni till Skeå då? Jag saknar dig!

2008-11-20 @ 20:42:31
Postat av: Carro

Åh den vill jag också se :) Du får berätta om den var sevärd sen! Kram

Postat av: Madde

Jag lovar :)

2008-11-20 @ 21:01:03
Postat av: peja

haru fyllt år? isåfall måste man få gratulera i efterskott! :D

2008-11-20 @ 23:56:01
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: Emma

Javisst jag klarade det! Det svåra var att hålla sig vaken de sista timmarna på jobbet =)

Det är verkligen en plågsam sträcka. Syns på måndag, kram!

2008-11-21 @ 11:49:21
URL: http://esk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback