Grammatik Grammatik

Det enda som snurrar i mitt huvud är grammatik. Grammatik och ibland paniken över att jag kanske inte förstått någonting alls. Tentan är just över en vecka bort. Kvällarna spenderar jag i någon slags grammatikkoma där jag antingen läser läser läser eller bara utmattad stirrar på någon tv-serie helt tom i huvudet.

Men, jag tror att det inte är lika farligt som det känns, och det är förmodligen inte alls lika farligt som det låter. Hur som helst ska det bli riktigt skönt när den här kursen är slut.

I helgen kommer mamma hit på besök. Och så blir det korridorsfest några hus bort och sedan inflyttningsfest ytterligare några kvarter ner.

Nu väntar fraser och bodypump.

Kommentarer
Postat av: Emil

Det känns bra att den där korridorsfesten ligger på fredagen så att du inte kommer att vara bakis till den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback