Det Går Bra Nu

Jag är klar med min examinationsuppgift. Vilken frihet!

Om man lägger ihop det med det faktum att jag just lyckats skjutsa Erik till flygplatsen i en bil som faktiskt inte fungerar så kan man snabbt konstatera att jag cyklar i medvind just nu.

Och nu är jag ledig till på tisdag. Lovely. Vill fira på något sätt, men har inte riktigt listat ut hur än. Inatt ska jag i alla fall redigera bilder. (Gick en sväng till Nydalasjön tidigare idag. Bra skit och underbart höstväder. Nya bilder kommer alltså snart.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejja lisa:) hoppas du har de bra där borta! här är de som vanligt:) puss

2008-09-21 @ 22:42:13
Postat av: Victor

Kom till Holland vettja!

2008-09-21 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback