Studerapunktnuförtusan

Jag sitter på en bar-köks-stol i pappas hall och läser världens, i särklass, tråkigaste kurslitteratur på en liten liten Mac. Jag har träsmak i baken och en kärlekskrank hund som sover vid mina fötter. Jag kväver impulserna att logga in på Facebook, läsa en massa bloggar eller ringa en vän. Jag Måste Läsa, men, såhär en timme in i vansinnet, känner jag att jag lätt skulle betala för att slippa fortsätta.

Jag har egentligen tusen bra saker jag skulle vilja blogga om, men, på en bar-köks-stol i pappas hall, med träsmak i baken, vill kreativiteten, av någon konstiga anledning, inte infinna sig.

Ikväll väntar kalas! Så himla mys!

Kommentarer
Postat av: adam

jaha vad roligt, så du har kommit in på något du verkligen vill läsa nu =) å umeå är ju en mysig stad, där passar ju den riktiga norrlänningen bäst in :D hah

jotack det är bra, tickar på hemma här å så =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback