Träningssuget

Via IKSU:s hemsida (tack för afropowerdance!) trillar jag in på några träningsbloggar, vidare in på en raw-food-blogg, sedan in på en mysig matblogg och sedan en inredningsblogg.
Jag längtar till all träning, all bra mat, hemmagjorda bröd och bärsmoothies.
Snart kickar jag igång. Underbara sundhet!

Mitt i allt ringer mamma. Mormor vill ha vår nya adress. Hon fyller år och har ett litet kalas.
Min morbror undrar när jag kommer hem nästa gång och då kommer jag på att jag fyller år nästa vecka. Om åtta små dagar närmare bestämt. Mys.

Kommentarer
Postat av: Mamma

...och önskar VAD? Kommer bara ihåg porslinsjoxet, annars ingen aning...

Kram

2008-09-01 @ 22:04:29
Postat av: Emil

Språkkonsulten läste lite fel där, jag skrev att jag håller mig här borta PÅ 176:an inte FRÅN 176:an, viktig skillnad. Coolt att du klarade första dagen, inte alla som gör det ;)

Postat av: Lisa

Mamma: You've got mail. Puss!

2008-09-01 @ 22:23:56
URL: http://flupp.blogg.se/
Postat av: Madde

Tackar :) PÅ Åhlens hittade jag dom, med minimal klack och allt!

Å du, jag är också peppad på en härlig höst trots att jag inte börja skolan ;) Däremot kommer jag att sakna dig!

2008-09-02 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback