Running With the Light









Så, det har hunnit gå lite tid sedan sist jag syntes till här. Bilderna ovan får berätta små delar av den historien. Av den här sommaren. Den bästa och samtidigt den konstigaste sommaren på flera år. Men mer om det senare, kanske.

Nu sitter jag i en halvpackad stökig lägenhet på Nydala och undrar vad av allt jag ska ta mig an härnäst. Det går bra, men det är mycket. Både i arbete och i tanken. Tröttsamt. Särskilt då man själv inte har en lägenhet som man faktiskt packar in i. Hej förrådsutrymme. Men det löser sig, jag är inte orolig och låter istället tankarna roa sig på annat håll. Fint.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kommer bli finemang ska du se! :) Lycka till med packningen vännen. Jag hoppas att vi ses snart igen! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback