En liten uppdatering

Jag håller på att stressa ihjäl mig. Med ny kurs, flytt, julklappsshopping och allmänt kaos är det otroligt att jag ens får i mig frukost på morgnarna och inte går hemifrån barfota med nycklarna kvar i ytterdörren. Förvirringen är total. Jag försöker dock göra bort allt det jag kan och hinner - lagom till julafton ska läget förhoppningsvis vara under kontroll. I veckan som kommer och under nästa helg ska flytten till Nydala äntligen styras upp! (Yay.) Annars peppar jag ett jullov fritt från dåligt pluggsamvete och ett (förhoppningsvis) snöigt Skellefteå (här i Umeå har regnet återigen dränkt varje liten snöflinga).

(Min Stockholmshelg var för övrigt perfekt!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är synd om oss. Man borde inte få ha såna här uppgifter precis innan jul.



Jag tror inte att det finns en enda hjärna kvar på universitetet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback