Istället

har jag sovit. Ätit. Jag har skrattat och gråtit. Andats. Jag har älskat. Hållit honom så hårt i handen att det bränts. Jag har drömt. Ätit mandariner och önskat. Jag har frusit. Stått under solen och tittat. Jag har känt. Tänkt. Förstått. Sedan blivit förvirrad lika snabbt. Jag har tränat. Tappat kontrollen och bara varit. Glömt bort vad som är viktigt. Kommit på det. Jag har saknat. Skrikit, hoppat och flugit. Vilat. Suckat, hoppats och skrattat. Levt.

Funderar på att börjar skriva här igen. Sakta. Med en nyformaterad dator och ett icke-fungerade Photoshop har jag inte fått utlopp för mina kreativa ryck på ett tag nu. Det drar och sticker i fingrarna. I magen. Jag älskar det.

Tack hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är tillbaka!=)

Postat av: Anonym

loves it.

2009-01-19 @ 14:54:02
URL: http://lecupcakes.blogspot.com
Postat av: bodja

nu blev jag glad^^

2009-01-19 @ 17:53:42
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback