Foto-Favoriter 2008
















Kommentarer
Postat av: Alida

Underbart fina bilder Lisa :)

Vilken idé att göra årets bilder, den idén måste jag kanske sno...



Kram

Postat av: Emil

Du är så duktig, jag vet ju vilken första bilden kommer att vara till 2009 års dito... Mmmm mycket riktigt... The Amzing labyrinth på tråkbussen ;)

2009-01-05 @ 23:07:07
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: victor

du, här har det inte hänt så mycket på några veckor. hoppas inte 2009 startade dåligt. jag håller på att dö av skolarbete. ja, klockan är 04:53. nej, jag har inte festat ikväll. kanske ska jag gå och lägga mig snart.



det kan vara jag som har hamnat lite "efter" här i lågländerna (jag befinner mig faktiskt bokstavligt talat under ytan) men om du inte lyssnat på "bon iver" så får du fan se till att göra det fortast kvickt. jag tror du kan gilla det.



havsytan

2009-01-18 @ 04:57:26
Postat av: victor

haha. man får inte göra "stjärnor" som i "stjärna:fyrkant" får då blir det fet text istället. knepigt. (ledning: det ska alltså vara är "stjärna" efter "... under ytan" och före "havsytan". bara ett litet förtydligande.



och du knäpper ju fantastiskt fina bilder. den där D60 måste vara en bra kamera. höhöhö

2009-01-18 @ 05:00:26
Postat av: Madde

ja visst är det men jag är lite ojämn haha :) Vad gör du för nåt? Jag saknar dig och dina uppdateringar såklart... Puss!

2009-01-18 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback