Demens

De senaste 30 minuterna har jag ägnat åt att leta min mobiltelefon...

Vid fyra idag kom jag hem från stan. Medan jag gick från bilen, upp i hissen och in genom lägenhetsdörren pratade jag med min pappa i telefonen. När vi lade på gick jag på toaletten och sedan gick jag in i köket. Där vill jag minnas att jag lade ifrån mig telefonen på diskbänken.

Sedan dess har jag inte rört den. Tror jag. Den är dock borta.
Frågan är ju var fan då?

Jag har tvingat fina
Hanna att ringa mig gång på gång på gång medan jag står blickstilla mitt i lägenheten och lyssnar efter vibrationer. Knäpp-jävla-tyst. Nu har jag vänt upp och ner på hela lägenheten. Den är inte i frysen. Den är i bland sockarna. Den är inte mellan soffkuddarna. Den är faktiskt inte ens i micron. Tro mig, jag har kollat där. Var ääär den?

Haha. När man ställer sig själv frågan "Var hade du den sist?" kan det vara en idé att faktiskt försöka komma på det innan man börjar leta, säg, under micron eller bland tortillabröden i frysen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner igen det där.. det är ungefär så alla dagar är för min syster haha. Varenda(!) dag är det nånting som är spårlöst försvunnet (eller mitt framför näsan). Vart hade du lagt den?

Postat av: Emma

Hahaha.

2009-03-02 @ 10:37:09
URL: http://esk.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha det är så likt mig! Som den gången min mobil bara försvann och jag hade den i fickan på ljudlös! haha Hittade du åt den då?

2009-03-02 @ 11:02:33
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Det jag tycker är värst med såna situationer är att jag kan ha lagt den precis var som helst. Jag kan minnas att jag fick från A till B, men vad som hände där emellan är en gåta :) haha Tur att du hittade åt den iaf! Kram

2009-03-03 @ 19:52:09
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Madde

Det ska vi :) Men du; hur var det med mobilen? Var hittades den? Du som ser så mycket bio, har du sett Män som hatar kvinnor än? Pussiluss

2009-03-05 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback