FRAMGÅNG & LYCKA

Jag är en snäll iprenknaprande praktikant som peppar tre fina veckor på Infomix badandes i ett hav av lättläst text. Jag peppar att äntligen ha tillgång till en internetuppkoppling och allt vad det innebär i form av musik, kärlek och nya upptäckter.

Det kanske kan få stå som en fin motpol till det faktum att jag från och med imorse är utan mobiltelefon. Mitt abonnemang har tydligen gått upp i rök och jag har gått hela dagen ovisst väntandes på ett samtal som inte ens hade en chans att nå fram FÖR MIN TELEFON FUNKAR INTE. Awesome. Nåja. Annars tänker jag att jag borde få tvåhundra fantastiska dunderpresenter och en fet kyss för att jag ändå är så sjukt jävla optimistisk hela tiden.
Till dess så roar jag mig med Eddie och gammhostan.

Kommentarer
Postat av: Monica

Heja Lisa. Försöker få tag i dej i afton. Puss

2009-11-03 @ 06:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback