För Att Summera Ett Par Dagars Peppande

We Came As Romans bra bra bra bra!
Coraline. Stop-motion-film är det coolaste som finns i hela världen.
Lördag morgon vaknade jag av att jag kom på den ultimata formuleringen för den sjukt tunga text jag hade jobbat med hela fredagen. Jag drömmer alltså om lättläst text. Transformeringen till totalt språkpsykopat är snart komplett.
Alice. Igen. Alltid. Högst upp på julens önskelista hitta man till och med den här.
Zombieland. Den följer med mig in mind. Doubletap.
Första steget mot ett awesome nyårsfirande har tagits.
Peppnivån är obegripligt hög.
Och så ett väntat antiklimax: 2012. Precis så inte bra som jag trodde. Jag bockade av klyschorna på min mentala storfilmslista. "I love you son. God knows I do." Klassiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback