En Liten Statusrapport

Från den första december har jag ett korridorsrum på Nydala som är mitt, bara mitt. Korridor var ju inte det jag hade hoppats på, men det kan mycket väl bli hur bra som helst och jag känner att det är skönt att jag slipper detta eviga jagande. Äntligen kommer jag att ha något eget.

Imorgon har vi redovisning, hemtentainlämning och därmed kursavslut på denna matnyttiga men evighetslånga kurs i vuxenpedagogik. Frihet. På lördag packar jag sedan en väska storlek större och åker hem till älskade Skellefteå för tre veckors praktik. Är sjukt peppad!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vart ska du göra praktik?? Spännande :)

2009-10-29 @ 17:26:00
Postat av: Malin

Hej gumman! Grattis, va kul att du äntligen hittat boende. Korridor kan nog vara riktigt kul, bara man hamnar med trevligt folk. Som tur var är ju dom flesta trevliga så det blir nog toppen=) Undrar samma sak som Hannah, var ska du göra praktik? Saknar dig, puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback