10:39

Jag borde sedan någon timme vara på väg till skolan för att styra upp allt jag har att göra i veckan. Det har inte riktigt (som vanligt) gått som jag tänkt med tidsplaneringen. Det gör ingenting. För idag har jag hittat en ny drömlägenhet. En perfekt liten etta med allt jag vill ha och behöver. Nu tycker jag att det är dags för min tur att vända så jag väljer att tro att det här kommer att gå vägen. Håll tummarna för mig kära vänner!

I veckan har jag mängder med kurslitteratur att trycka in i huvudet och mitt första riktiga språkkonsultjobb att förbereda. På lördag smäller det (det känns sjukt bra ändå). I helgen kommer också fina Madde hit. Det ska bli underbart och jag längtar!

(Igår åt jag surströmming hos bästa Emil och Linn.
Det är konstigt hur fermenterad fisk kan få en att le.)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller tummarna för dig vännen! Ha en fin dag! Kram

Postat av: Hanna

Yey Lisa! Du kommer att göra succé i helgen!

2009-09-29 @ 12:06:56
URL: http://selindersvammel.wordpress.com
Postat av: Hannah

Jag håller tummarna för dej :) Hoppas allt är bra annars. Puss

2009-09-29 @ 13:50:22
Postat av: Emma

Vad är det för jobb du hittat? Håller alla tummar och tår jag har för lägenheten!

2009-09-29 @ 15:34:18
URL: http://esk.blogg.se/
Postat av: Cilla

Åh Lisa jag håller tummarna att du får den fina lägenheten. Och när det gäller lördag vet jag att det kommer att gå kanoners! Så duktig som du är! Kram

2009-09-29 @ 18:35:53
Postat av: Emma

Oj spännande! Du kommer klara det fint!:)

2009-09-30 @ 11:05:01
URL: http://esk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback