En bit in i april

Tillbaka i Umeå efter en välbehövligt och hektiskt påsklov. Jag har hunnit med typ allt. Otroligt nog anas sommaren inom någon form av överskådlig framtid nu. Var tiden tog vägen och vad den gjorde av permafrosten förstår jag inte. Det regnar visserligen, men regn ger asfalt, ger doften av blött grus, ger hopp, ger vår (och pöölvatten!).

Idag är jag livet från den ljusa sidan.

--

Bloggen har något av en identitetskris just nu. Funderar på att göra lite förändringar. Jag tänker om. Jag tänker fotoblogg. Jag tänker lösenordsskyddad privatblogg. Jag tänker att jag behöver något nytt. Jag tänker kanske. Vad tänker ni?

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tycker du tar underbara bilder. Så någon slags fotodel på din nya blogg borde finnas, gärna med nån slags fotoalbumfunktion så man kan titta på bilderna för sig också. Inte bara genom bloggtaggar utan liksom som ett album. Vore nice. Sen tycker jag du ska peppa för våra hemliga planer :o :D

2010-04-08 @ 23:48:17
Postat av: Carro

Jag tänker att jag gillar att läsa det du skriver och kika på dina underbara bilder! Gör det du tycker känns bäst så blir det säkert kanon :) Och om det blir lösen hoppas jag på att få det. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback