BOOM!

I fredags åkte jag ut till Bäckboda med alla mina finaste vänner. Jag och Alexandra inledde dagen med att spelar lite kubb och vandra runt bland kossor och grusvägar i väntan på att alla andra skulle dyka upp.

Vädret var fantastiskt och när väl alla var på plats fixade vi iordning en sallad, dukade upp på gården och bemästrade gasolgrillen tillsammans.

Efter all mat styrde Hanna upp en stafett som lämnade blåmärken på benen och kramp i skrattmusklerna. Mitt lag vann, men det var nog allt annat än min förtjänst.

När mörkret blev för kompakt gick vi in i huset för att spela lite sällskapsspel och utöva annat vansinne, bajsleken bland annat. När timmarna sedan blev små åkte ett gäng hem medan de flesta av oss andra kröp i säng. Andra spelade Skellefteåspelet och krigade med flugorna hela natten lång.

 

En perfekt kväll. Tack vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback