Sent by Ravens // Salt and the Light

1. Jag tänkte igår att jag inte behövde plugga så mycket mer inför dagens tenta eftersom de sista bitarna brukar falla på plats under natten när man sover.
Problem
: Jag har knappt sovit.

2. Jag har kommit på var jag verkligen skulle vilja göra min praktik, ett ställe vilket också skulle kunna ge uppslag till en riktigt intressant uppsats.
Problem: Hur ska jag få dem att tycka att det är en lika awesome plan som jag?

3. I måndags beställde jag några julklappar via internet.
Problem: De har inte skickats än. Problem 2: Jag åker hem på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahaha, du är underbar, Lisa!

Oroa dig inte för julklapparna. Om de inte kommer på tisdag så ge nyckeln till mig så hämtar jag dem och kör upp dem till dig. PROBLEM: Om de inte kommer hem till dörren utan till posten måste du skriva under en fullmakt och ge mig tillsammans med din legitimation.

2010-12-19 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback