Peppen!

Vi granskar uppsats för fullt nuförtiden och är helt enkelt sjukt jävla bra. Imorgon är det fredag och därefter helg! Trots att jag har mängder med kurslitteratur som jag borde ta itu med tänker jag att helgen ska få vara just helg. Ljuva ledighet.

Annars har jag idag peppat Jonny Craig och det faktum att Istillfeelher partIII är fortsättningen på Emarosas I Still Feel Her - Part I och A City Called Coma - Part II. Det är ju för fan briljant! (Vad gäller musik i övrigt har jag idag hit the motherload!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, tack! Vi är också peppade :) Det kommer bli supernice! Snart ses vi! KRAM!

Postat av: Madde

Hahaha, Lisa. Jag är ju också student nu och kurslitteratur, det verkar det finnas gott om.... ;) Vi hörs! Ha en fin helg! Puss

2010-01-22 @ 20:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback