Organisatören

Jag är så mätt. Gastronomiskt geni som jag är styrde jag upp en awesome pastagratäng som verkar generera matlådor
för resten av månaden. Bra där!

Ikväll läser jag kurslitteratur samtidigt som jag bakar inför fredagens vansinnesklassfest samt laddar inför morgondagens filmupplevelse. Klockan 06.00 imorgon bitti kommer det nämligen hit ett litet gäng för att se
Se7en samtidigt som vi frukostpicknickar i min säng. PEPP. (Att tiden aldrig räcker till är en myt! Det gäller bara att tänka till lite!) På kvällen väntar sedan efterlängtade Alice in Wonderland. Jag på riktigt aldrig haft så höga förväntningar på en film.

I övrigt har jag börjat fila på mina resplaner. Med lite tur så blir det av. Yay!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har helt seriöst aldrig varit så peppad på en film som jag är på Se7en imorgon bitti :D Och Alice var för övrigt en alldeles underbart fin film. Du kommer att älska den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback