En lång och ledig helg

I fredags cyklade jag och Klas till Bildmuseet för att kolla på Konsthögskolans examensutställningar. Mycket var väldigt märkligt, men några arbeten var riktigt intressanta så det var lätt värt det! Vi avslutade med glass i solen.

PÅ fredagkväll hängde jag sedan med klassen på ett tak på Ålidhem. Vi solade, ölade, härdade genom en kort regnskur och lekte gamla klassiker så som Under hökens alla vingar kom och 1, 2, 3, ost!




Lördagen spenderade vi på en brygga vid Nydalasjön.
Picknick på filtar, äcklig ölkorv mellan tårna, rosa bubbelvin och solsken.

Kvällen avslutades sedan med grillning och fest tillsammans med korridoren.

Och idag har jag hunnit med fika på Skogis och några timmar i solen
med snack om lost, schtaan och sju sorters kakor, typ.

 

Ikväll ska jag vara bakis och äta hemmagjord potatissallad.
Bra grejer.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint Lisa! Jag vill att den här helgen ska gå i repris ett par gånger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback