11:50

Nu sitter jag här igen, i biblioteket, efter en helg som förtjänar ett helt eget inlägg. Jag är i alla fall sjuk. Isch. Huvudvärk, snuva och tunga ögonlock. Läser om kritisk diskursanalys och försöker få ihop saker och ting. Det går sådär.

Saker jag hellre hade gjort:

- Legat i en hängmatta på valfri sydostasiatisk strand med en fruktdrink i handen.
- Kollat på The Big Bang Theory nedbäddad i sängen med duntofflor på fötterna.
- Ätit semlor tillsammans med mina tre konstantaste vapendragare.
- Legat i en god väns soffa, lyssnat på bra musik och snackat skit.
- Fotat min vardag: det jag hör, känner, tänker, ser.
- Bakat morotsbröd och lyssnat på P3 Dokumentär.
- Suttit på ett tåg på väg någonstans.
- Hånglat.
- Sovit.

Typ.

Men. Att skriva forskningsplan är ju kul det med. Isch.

Kommentarer
Postat av: Monica

Jobba på sötnos. Du fixar det. Pussokram

2011-02-16 @ 07:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback