Happy-go-lucky

En grundligt granskad och bearbetad webbplats samt två fina små handböcker senare är jag nästan halvvägs genom min praktik och nöjd över känslan att jag faktiskt kan det här. Nu drar nästa projekt igång och med glädje skriver jag en mini-projektplan.

Ute rasar våren, i helgen hade jag det så himla bra hemma i Skellefteå och här i Umeå finns det någon som vill vara med mig även fast jag är förkyld typ jämt och ilsket skurar golv om nätterna. Det är fint tycker jag.

(Och det är trist att jag bloggar mest om praktik och sådant praktiskt utan bilder eller ens lite musik. Men med åtta timmar om dagen framför datorn vill jag helst bara göra annat när jag väl är hemma. Det blir nog bättre snart.)

Kommentarer
Postat av: Monica

Puss, gumman.

2011-03-09 @ 09:18:39
Postat av: Emil

Forkylning, vinter och var. Det hor liksom ihop med Ronnblom (sommar och host ibland ocksa). Svarare an sa ar det inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback