En brorhistoria

Idag fyller min lillebror hela 17 år. Snart myndig. Känns helt ologiskt. I mina ögon är han typ en stubbe hög och springer runt med en håv och skriker "ska jag fånga dig?" till alla han ser. Men sanningen är att det slutade han göra för längsen. Mer eller mindre i alla fall.

Han är lustig min bror.
Han skulle nog inte kunna hitta sina jeans om han så än hade dem på sig.
Han kan definitivt klassas som blind när det kommer till att leta rätt på saker.
Det går bara inte.

Å andra sidan styr han med järnhand konsten att ge kvicka svar på tal.
Han måste nog vara den roligaste människan jag känner.
Eller så kanske han bara tilltalar min simpla humor. Det funkar helt enkelt.
För varje gång vi ses skrattar jag till tårarna rinner.

Speciellt när han ser ut som en fulgrek i ansiktet. Som här.
Bullbollbror. Du är världens bästa.
Grattis på födelsedagen!

image107

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det känns kul att få bilderna på papper. Men jag är usel på att ta fram de allra bästa. det blir så många :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback